Civilhouse.blog.Ir

Civilhouse.blog.Ir

سایت تخصصی خانه مهندسان جوان برای دسترسی بیشتر وبهتر دانشجویان رشته مهندسی عمران تدوین گردیده است. لطفا با پیشنهادات سازنده خود ما رایاری فرمایید/.با تشکرمدیریت سایت

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۱، ۱۶:۳۲ - دارا وحیدی خواه
    خیلی عالی
  • ۹ فروردين ۹۵، ۱۸:۳۱ - مهران سوری اصیل
    ممنون

آخرين مطالب

۳۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

SDRmap نرم افزاری است که همه کسانی که نقشه برداری کار میکنند حتما با آن آشنا هستند این نرم افزار به سفارش یکی از شرکت های سازنده دوربین های نقشه برداری ساخته شد وتبدیل به یکی از مطرح ترین نرم افزار های مهندسی نقشه برداری شد که قابلیت های خاصی را مخصوصا در ترسیم منحنی میزانها و کارهای توپوگرافی دارد .

با توسعه این نرم افزار اکنون جدیدترین ورژن این نرم افزار ورژن ۸ آن است که نسبت به نسخه های اصلی تفاوت های وسیعی پیدا کرده است امروز این نرم افزار کاربردی را همراه با فایل آموزش فارسی آن که بیش از ۱۰۰ صفحه است تقدیم شما علاقه مندان خواهیم کرد با آرزوی موفقیت برای نقشه برداران عزیز که سختی کار آنها را همه میدانیم شما را به دانلود این فایل ها دعوت میکنیم.

۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۴
مدیریت سایت: ساکی

نرم افزار SDR Map یکی از معروف ترین نرم افزارهای تهیه نقشه های توپوگرافی و نقشه برداری میباشد که قابلیت های زیادی برای انجام پروژه های نقشه برداری و راهسازی و … ایجاد کرده است و بصورت بسیار گسترده ای توسط مهندسان عمران به کار گرفته میشود .

ما امروز یک جزوه ۷۵ صفحه ای از آموزش این نرم افزار را تقدیم شما دوستان همیشه همراه میکنیم و امیدواریم که از این جزوه مفید که در دانشگاه آزاد زنجان تهیه شده است استفاده های لازم را ببرید

۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۹
مدیریت سایت: ساکی

آنچه دانلود خواهید کرد یک فایل پاورپوینت بسیار کاربردی در مورد آیین نامه طراحی ساختمانها در برابر زلزله یا همان آیین نامه ۲۸۰۰ هست که در این فایل به تفسیر این آیین نامه و کاربرد آن در نرم افزار طراحی ساختمانها یا همان Etabs میپردازد .به شما توصیه میکنم حتما این فایل را دانلود و از مطالب ارزشمند آن استفاده های لازم را ببرید.


۱ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۱
مدیریت سایت: ساکی

این آیین نامه راهنمای مهندسین ناظر و سرپرست های کارگله میباشد که توسط جناب آقای
مهندس مهدی جوهری تهیه شده است.


۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۵
مدیریت سایت: ساکی

این مجموعه گزارش آزمایشگاه فیزیک که توسط جناب مهندس مجتبی سنایی دشتی برای ما ارسال شده تا در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد شامل موارد زیر است

ماشین آتود

سقوط آزاد

آونگ ساده

تعادل نیرو های هم راس

قانون هوک

حرکت پرتابی

تعادل و گشتاور


۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۳ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۱
مدیریت سایت: ساکی

برای داشتن یک سازه بتنی سالم و استاندارد نیاز به آزمایشهایی است که صحت و سلامت و استانداردهای یک سازه بتنی ساخته شده  را تایید میکند و این وظیفه مهم بر عهده آزمایشگاه بتن است .

 شما میتوانید گزارش آزمایشگاه بتن را که دوست عزیز ما جناب مهندس محمد تقی نظری برای ما ارسال کرده اند را دانلود بفرمایید

۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۳ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۳
مدیریت سایت: ساکی

حتما شما هم دایر موهر را و تانسور های تنش و بحث های مربوط به آن را به یاد دارید و اکنون میتوانید این دایره را در گوشی موبایل یا تبلت آندرویدی خود داشته باشید!!


۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۳
مدیریت سایت: ساکی

به نقل از منبع "این نرم افزار توسط مهندس میلاد آبدار آذر نوشته و طراحی شده است در این نرم افزار از هوش مصنوعی بهره برده شده و بر اساس آیین نامه ایران می باشد "


۱ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۴
مدیریت سایت: ساکی

فونت‌های نرم افزار اتوکد که با پسوند فایل shx شناخته می‌شوند فونت‌های خاصی هستند که در صورت موجود نبودن در شاخه فونت نرم افزار، نوشته‌ها در فایل‌های dwg خوانا نمی‌باشد و در صورت save کردن در این حالت دیگر امکان صحیح خواندن آنها به وجود نمی‌آید.



در اینجا ما پر استفاده ترین فونت‌های فارسی اتوکد را برای شما به طور رایگان قرار داده ایم که تنها می‌بایست آنها را دانلود نموده و پس از unzip کردن در پوشه Font شاخه Auto CAD بریزید.

۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۴
مدیریت سایت: ساکی
این برنامه توسط جناب آقای مهندس نیما سالاری تهیه و برای ما ارسال شده است تا در اختیار شما مهندسین عزیز قرار گیرد.این برنامه جهت ارزیابی مقاومت بتن ساخته شده هست که طبق مبحث 9 مقررات ملی ویرایش 1392 در محیط اکسل نوشته شده و قابلیت تبدیل مقاومت مکعبی به بتنی به استوانه ای و تبدیل 7 روز به 28 روزه و ...


 همچنین بر اساس تیپ سیمان و سن نمونه و مقاومت طرح مشخص میکند که نمونه های مکعبی که نتایج آزمایشگاه میده قابل قبول هست یا ن نه
۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۶
مدیریت سایت: ساکی