Civilhouse.blog.Ir

Civilhouse.blog.Ir

سایت تخصصی خانه مهندسان جوان برای دسترسی بیشتر وبهتر دانشجویان رشته مهندسی عمران تدوین گردیده است. لطفا با پیشنهادات سازنده خود ما رایاری فرمایید/.با تشکرمدیریت سایت

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۱، ۱۶:۳۲ - دارا وحیدی خواه
    خیلی عالی
  • ۹ فروردين ۹۵، ۱۸:۳۱ - مهران سوری اصیل
    ممنون

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ب.ظ

۱

دانلود جزوه تحلیل سازه  از دانشگاه اراک در خدمت شما عزیزان هستیم این جزوه ۵۳ صفحه ای بصورت دستنویس است اما این دستنویس آنقدر منظم و شکیل با خط خوش و شکلهیا بسیا عالی نوشته شده است که سختی درس تحلیل سازه را از یادم هر کسی میبرد و ضمن تشکر از تمام دوستانی که جزوه های ناب خود را برای آی سیویل ارسال میکنند پیشنهاد میکنم در ادامه حتما آن را دانلود کنید..


دریافت
حجم: 18.4 مگابایت

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۴/۰۳/۰۸
مدیریت سایت: ساکی

نظرات  (۱)

سلام من کاردانی نقشه کشی صنعتی تمام کردم ولی علاقه زیادی به عمران دارم حالا هم می خوام عمران بخونم اگه جزوه راهسازی و روسازی ومتره را دارید که بتونم راهتر درکشون کنم برامون بزارید سپاس گزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی