Civilhouse.blog.Ir

Civilhouse.blog.Ir

سایت تخصصی خانه مهندسان جوان برای دسترسی بیشتر وبهتر دانشجویان رشته مهندسی عمران تدوین گردیده است. لطفا با پیشنهادات سازنده خود ما رایاری فرمایید/.با تشکرمدیریت سایت

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۱، ۱۶:۳۲ - دارا وحیدی خواه
    خیلی عالی
  • ۹ فروردين ۹۵، ۱۸:۳۱ - مهران سوری اصیل
    ممنون

دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ق.ظ

۹

نرم افزار متره 94 معمار باشی تحت ایکسل

دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ق.ظ

نرم افزار متره 94 معمار باشی تحت ایکسل




دریافت
حجم: 626 کیلوبایت

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۴/۰۳/۰۴
مدیریت سایت: ساکی

نظرات  (۹)

لطفا فایل بدون پسورد را برای من بفرستید
سلام.
ظاهرا برنامه کامل و تسریع کننده ای در انجام کارهای متره و برآورد باید باشه..

لطف میکنید اگر فایل بدون پسورد این برنامه رو ارسال کنید.
تشکر..
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۳ محسن حسین زاده
نرم افزار 94معمارباشی تحت اکسل  دارای برنامه مناسب  وتسریع کننده در متره است جای تشکر دارد
لطفا  فایل بدون پسورد برنامه را ارسال کنید
لطفا فایل بدون پسورد را برای من بفرستید 
سلام لطفا فایل بدون پسورد رو میخواستم
سلام
لطفا فایل بدون پسورد را برای من بفرستید

با تشکر
با سلام
لطفا فایل بدون پسورد بفرستید
با تشکر
لطفا فایل بدون پسورد را برایم بفرستید
سلام .من از ویندوز 10استفاده میکنم هنگام زدن اعشاری برنامه خطا میده. راهی برای درست کردنش هست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی