Civilhouse.blog.Ir

Civilhouse.blog.Ir

سایت تخصصی خانه مهندسان جوان برای دسترسی بیشتر وبهتر دانشجویان رشته مهندسی عمران تدوین گردیده است. لطفا با پیشنهادات سازنده خود ما رایاری فرمایید/.با تشکرمدیریت سایت

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۱، ۱۶:۳۲ - دارا وحیدی خواه
    خیلی عالی
  • ۹ فروردين ۹۵، ۱۸:۳۱ - مهران سوری اصیل
    ممنون

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷ ب.ظ

۰

امروز هم با شما عزیزان هستیم با یک پروژه کارآموزی بسیار کامل و عالی که کاری است از سرکار خانم مهندس خادمی . این پروژه کارآموزی در 122 صفحه و بصورت کامل و با جزییات فراوان و عکس های متنوع از پروژه نگارش شده است و طبق گفته فرستنده بالاترین نمره را به خود اختصاص داده است.

جزییات این کارآموزی :

کارآموزی شامل تکمیل 6 سقف از دو واحد ساختمان، یعنی هر ساختمان 3 سقف می باشد که مراحل انجام این عملیّات عبارت است از: بستن آرماتور ستونها و دیوارهای برشی، بستن قالب دور ستون ها و دیوارها ی برشی، بتن ریزی برای ستون ها و دیوار های برشی، بستن داربست زیر سقف ها و بستن شناژهای افقی با آرماتور( شناژبندی)، گذاشتن تیرچه و بلوک سقف ها، بستن قالب اطراف سقف و شناژها و سپس بتن ریزی، انجام راه پلّه توسط انجام سه مرحله ی قالب بندی،آرماتورگذاری و بتن ریزی.

پروژه محل کارآموزی اینجانب شامل دو بلوک به صورت دوقلو و هر بلوک درده طبقه دارای 40 واحد و جمعا 80 آپارتمان مسکونی می باشد که در هر طبقه تعدادپنج آپارتمان وجود دارد.لازم به ذکر است از مجموع این ده طبقه یک طبقه پارکینگ، یک طبقه لابی و هشت طبقه ی دیگر مسکونی می باشد. این پروژه مجاور بزرگراه شهید کشوری و آبشار سوّم قرار دارد.

دریافت
حجم: 8.04 مگابایت

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۳/۰۵/۰۹
مدیریت سایت: ساکی

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی